22 вересня 2016 р.

Акція "Чоловіче здоров'я"

 Більшість урологічних хвороб практично непомітні для пацієнта на ранніх етапах захворювання, коли їх найпростіше вилікувати, тому пацієнти потрапляють до лікаря тільки тоді, коли хвороба запущена. І це призводить до сумних наслідків та важкого періоду лікування і відновлення. 

Хочете бути впевненим у своєму чоловічому здоров'ї? Тоді самий час !!! 

Медичний центр "Ваше здров’я" з 26.09.2016  до 21.12.2016 р. проводить АКЦІЮ для чоловіків "Чоловіче здоров'я":

ОГЛЯД андролога-уролога + консультація + лікування = 100 грн.

  Лікар уролог-андролог успішно лікує:
  •     простатит (хронічний і бактеріальний)
  •     аденому простати
  •     передчасне сім'явиверження
  •     проблеми з ерекцією
  •     інфекційні захворювання
Найуспішніше всі вищеперелічені захворювання усуваються на ранніх етапах, тому для чоловічого здоров’я так важливо двічі на рік проходити огляд уролога. Крім того, консультація лікаря потрібна при наявності тривожних симптомів (свербіж або печіння в області статевих органів, часті позиви до сечовипускання та ін.) або після незахищеного сексу. Після постановки точного діагнозу лікар призначить ефективне і безпечне лікування.
Прийом проводить лікар уролог-андролог Галах Володимир В'ячеславович за попереднім записом щоденно з 14:00 в Медичному Центрі сучасних технологій «Ваше Здоров’я» за адресою м. Рівне, вул. Данила Галицького, 1.  
Не залишайте без уваги своє здоров'я - запишіться на прийом до до уролога--андролога для огляду та своєчасного лікування.
Телефони для попереднього запису:
(0362) 64-24-11
(050)  435 21 69
(097)  183 13 48
Акція триває з 26.09.2016 до 21.12.2016 року

Медичний центр "Ваше здров’я"
Ліцензія МОЗ України серія АВ № 567547 від 28.10.2010 р.

Немає коментарів:

Дописати коментар