22 вересня 2016 р.

Акцiя для жіночого здоров’я: кольпоскопія безкоштовно!

Щаслива жінка - це передусім здорова жінка. Хочете бути впевненою у своєму жіночому здоров'ї?

Медичний центр "Ваше здров’я" проводить двомісячну
АКЦІЮ "Здоров’я жінки" (з 26.09.2016  до 21.12.2016 року):  

ОГЛЯД гінеколога = 200 грн + кольпоскопія безкоштовно!

Огляд і кольпоскопію проводить лікар акушер-гінеколог вищої категорії Ковальчук Людмила Іванівна. Ерозію і рак шийки матки реально діагностувати на ранніх стадіях розвитку, коли його можна і треба вилікувати. В нашому медичному центрі діагностування за допомогою кольпоскопа дозволяє виявити проблему на ранніх стадіях, проводити ефективне лікування та відслідковувати найменші зміни в жіночому організмі. Обстеження, яке раніше робилося лише платно, протягом 2 місяців можна зробити абсолютно безкоштовно. На сьогоднішній день неможливо уявити повне гінекологічне обстеження без кольпоскопії. Кольпоскопія – це дуже інформативний метод, який дає можливість провести повну ревізію слизової шийки матки та піхви, що зробити неозброєним оком неможливо. В нашій клініці є найсучасніший кольпоскоп, який оперативно надає зображення на монітор комп’ютера, щоб зробити достовірні висновки лікарю та продемонструвати пацієнту зміни організму.

Запишіться на прийом до лікаря-гінеколога та отримайте кольпоскопію безкоштовно!

Медичний центр "Ваше здров’я" працює з 8:30 до 18:00, протягом дня можна пройти весь спектр обстежень - то ж уділіть собі цей день!

Не залишайте без уваги своє здоров'я — будьте здорові і щасливі!

Наша адреса - м. Рівне, вул. Данила Галицького,1
Телефони для попереднього запису:
(0362) 64-24-11
(050)  435 21 69
(097)  183 13 48


Медичний центр "Ваше здров’я"
Ліцензія МОЗ України серія АВ № 567547 від 28.10.2010 р.

УВАГА!

Медичний центр "Ваше здров’я" продовжив АКЦІЮ "Здоров’я жінки" (до 28.01.2017 року) - Порадуйте свій організм дбайливим ставленням, а гаманець - бережливим підходом! 

ОГЛЯД гінеколога = 200 грн + кольпоскопія безкоштовно!


Немає коментарів:

Дописати коментар